💕Frisör💕

Har gjort en del frisör jobb!
HÀr Àr lite bilder!!!
En klippning ute i solen!☀

 klippning och slingning!
Klippning och slingning med 2 fÀrger

HĂ„rförlĂ€ngning med Microringar 
120 slingor!

Lite av jobben som jag gjort dom senaste 2 veckorna...
I torsdag begav vi oss till landet,Ă€ldsta syrran och hennes familj va med dit,
Hade En jÀtte hÀrlig och trevlig midsommar!
Jag lĂ€ngtar bara tills den 3 juli nu!!! DĂ„ Ă€r de semester,vi ska vara pĂ„ landet hela sommaren,mĂ„la fasad,och brĂ€dfodra om baksidan pĂ„ huset och lite annat fix, kanske hinner med en liten resa till Norge!skulle vara kul! 
Vill att dom hÀr 2 veckorna ska rulla pÄ!
Bara lÀngtar nu!!!!
Nu ska jag sova, imrgon ska jag och nika gĂ„ upp jĂ€tte tidigt vid 7,de har vi aldrig gjort,🙈🙊ska köra min mamma till sjukhuset,sĂ„ viktigt att sova nu...
VĂ€rldens gladaste tjej! Hon vĂ€xer sĂ„ de knakar! Krypa kan hon nu Ă„xĂ„! Tiden gĂ„r verkligen sĂ„ fort!💕â˜șvĂ„r skatt!!đŸ’•â˜€ïž

God natt!!

/Kram T❀

Kommentera hÀr: