Nike❤️

shiit va tiden går fort... 🙈
Känns som att tiden bara rusar iväg och dagarna går jätte fort... 
Sen man fick barn har man en helt annan syn på tid...
De gäller att ta vara på den...
Här och nu!
Varenda minut och sekund är viktiga!
Å Nike utvecklas för varje minut som går,
Satt idag och fyllde i hennes första år böcker,vart påmind om hur fort tiden har gått, 
I sommar har hon lärt sig krypa,ställa sig mot saker,gå runt möbler och så har hon fått 6 nya tänder så,hon har alltså 8 tänder nu. Helt otroligt!😃
Ååh I måndags så vinkade hon Hej då för första gången till min tjejkompis och hennes son,de va så roligt att se att hon tar efter vad man gör, och brukar dansa för Nike och klappa händerna och speciellt till låten "how deep is u Love?"
Och i dag när den kom på så kom hon in i köket (där musiken spelar) och klappa händerna,hon dansade allså till låten! Sååå jävla söt!!! 
Ååh vad jag älskar den här åldern som Nike är i nu!!!

Så himla roligt att lära sitt barn saker!
Vår lilla tjej är så glad,de är så svårt att va ha en dag med dåligt humör,hon lyser upp varje minut! hon har alltid ett leende på läpparna,vår glad fis! 
Ser fram emot när hon tar första steget/stegen själv,har en känsla att de inte dröjer länge!🙈🙊 

Jag älskar verkligen att vara Mamma,de är de bästa som har hänt,har så otroligt roligt med Nike varje dag!Ända från dag ett har jag inte kännt någon oro alls över min roll som mamma! Jag har alltid vetat hur jag vill göra,och allt har funkat kanon bra! Tror endel gör de krångligare än vad de är faktiskt...
Tror man ska ha någon slags tanke om hur man vill att sitt barn växer upp,så man vet vart man ska ställa sig i sin mamma roll;
Gränser,uppfostran,matning,irritationsnivån,skrik,ork,uppmuntran,mm
Tror de är värt att tänka på innan man ens sätter sig i en roll man kanske inte klarar av... 
Vi har alltid vetat hur vi vill göra nör vi för barn...
De är lite som ändrar sig när man blir förälder men en tanke tycker jag man ska ha innan man sätter ett liv till världen,Bra förutsättningar!

Jag är Nöjd med Nikes uppfostran hittills,
just nu Njuter jag varje dag av ledigheten och Nuet,och Nike och Marcel!vår lilla familj,den är ju helt underbar!
I Januari blir de dagis för Nike! De ska bli så roligt!😍
Ne nu ska jag sussa!!!😴
🍀uppskatta de runt omkring!🍀
❤️älska som att de är sista dagen du lever...❤️
☀️Carpe diem!☀️
❤️yo amo❤️






Kommentera här: