Semester.....😛

Nu Ă€r bilden packad(proppfull),allt stĂ€dat och fixat tills imorgon! För dĂ„ drar vi till VĂ€rmland!till vĂ„rt landstĂ€lle och kopplar av!😊 ska bli sĂ„Ă„Ă„Ă„ skönt! Familje stunder hela dagarna!❀⭐đŸ‘Ș
Sen blir de ju förstĂ„s massa renovering!😃 före och efter bilder utlovas... 
Vi hade en VVS firma i förra veckan i huset som gjorde om lite vattenledningar som hade spruckit!(vatten har vart avstĂ€ngt över vinterhalvĂ„ret) Men nu Ă€r vattnet pĂ„ och dĂ„ har vi en helt fungerande toa och ett kök,och tillochmed en diskmaskin!😊
SĂ„ jag beger mig till Uppsala för att hĂ€mta mannen sen drar vi! 
IgĂ„r bestĂ€llde jag lite saxar!😊 
TĂ€nkte att jag ska börja klippa hemma lite mer,jag har ju mina kunder som jag har haft med mig frĂ„n salongerna jag jobbat pĂ„....😊 riktigt trogna kunder,eller sĂ„ Ă€r man grym pĂ„ de man gör...  mina saxar som jag har mĂ„ste slipas omgĂ„ende... Dom Ă€r inte spikade pĂ„ mĂ„Ă„nga Ă„r... Ser verkligen fram emot att dom kommer!😃


Fick pyssla om min fina man i hĂ„ret i kvĂ€ll!😍 han vart ju riktig snygg!!!!😍de va han innan Ă„xĂ„ men detta va pricken över I:t!

Maskinen har sagt upp sig för nĂ„gra dagar sen sĂ„ jag fick klippa förhand...tar ju lite lĂ€ngre tid men blir sĂ„ mkt snyggare. Man kan verkligen forma frisyren pĂ„ ett annat sĂ€tt. Älskar verkligen den garderingen i nacken, frĂ„n 0mm och uppĂ„t... No Lines! Blir sĂ„ mkt snyggare utan linjen i nacken!đŸ˜ŠđŸ‘Œâ­ïž
Vill Ă„xĂ„ tipsa om en jĂ€tte fina haklappar och mössor ,babynes och annat smĂ„tt och gott. BestĂ€llde en haklapp till Nike och fick en fin mössa med Ă„xĂ„! passade super bra och Nike super Nöjd!😍
FörsÀljaren heter;
⭐Södermarksdesign.
Hittade henne pÄ instagram under namnet : sodermarksdesign!
Och webshopen heter:
⭐Sodermarksdesign.shop.textalk.se 
Kan veekligen rekommendera de!

Nehepp
Nu ska jag sova... đŸ’€đŸŒŸ
God natt!

/kram T❀

Kommentera hÀr: